tisdag 16 april 2013

Äntligen

Äntligen kan jag blogga med bloggerappen igen på mobilen! Laddade hem den appen på den här telefonen men fick det inte till o funka. Men nu tänkte jag till o så funkar det:) Såklart går det ju att blogga genom o gå in på internet men jag är så van vid appen så nu är jag nöjd igen:).
Haft en bra dag idag. Städade på fm (kanske inte jättekul, men ett ont måste ibland), sen handlade vi lite mat. Vid två var det dags o hämta Thea. O efter det mötte vi upp Frida o hennes två små  i parken för lite eftermiddagslek. Fridas syster Emma kom hon med med sin lilla donna. Så med två härliga tjejer, en Jonas o en drösa med barn så var eftermiddagen toppen:)
Men det blev lite kyligt då o då. Vid fyra gav vi upp parken o begav oss hem. Middag skulle lagas, Cassandra hämtas från en kompis o J o E skulle komma. B var hemma med en kompis redan.

Imorgon hoppas jag på en härlig promenad. O lite sol:)

Sorry Frida, men ni är väldigt söta du o Thea♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar