måndag 7 maj 2012

Västerås

Kom hem på eftermiddagen från västerås. Träffade först en allergiläkare och sen Theas "feberläkare". Båda besöken gick bra. Thea blev lite ledsen under självaste pricktestet men det gick över fort när hon fick syn på tatueringarna hon skulle få välja på när vi var klara=) Hon valde ingen söt liten bild, hon valde en tjur??!Haha, men den pryder nu hennes arm iaf=) Hennes vikt och längd var 15 kg och 92,4 cm. Hon ökar i båda så det är bra. Kan ju erkänna att jag med ökar i vikt, på gott o ont, hehe=) E en mardröm för mig nu när vågen passerat 60 kg=( o jag har en känsla att den kan komma att passera 70 kg me=( Men gör den det så gör den det. Får ta itu med det efter förlossningen. Inte ett gram mer en 55 kg ska jag väga! Vill kunna ha ett linne på mig utan flebb som hänger här o där. Nog om mig nu o tillbaks till Thea! Feberläkaren skulle skicka iväg en remiss för en eventuell operation. Kan vara värt att chansa om det skulle funka. Nästa besök till den läkaren blir i september.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar