onsdag 16 maj 2012

Kväller

Nu var även denna kväll här. Slutade jobba kl 16 o efter det mötte Jonas o mina 2 tjejer upp mig på jobbet. Handlade lite och sen for vi hem. Lagade middag, ris o korvstroganoff. Så jäkla gott=) haha, har varit sugen på det länge nu så det satt riktigt fint en kväll som denna=)Finns alltid ngt att göra med huset fullt av barn, så tiden går fort vill jag lova. Just nu sover den minsta, Cassandra brer en smörgås, Jonas e o tränar och Benji är ute med två kompisar. Den ena ska sova kvar=) Själv ska jag nog ta en dusch tänkte jag.
Min lilla donna som laddar för "match" i Cassandras matchkläder=)
Har även fått se bild på min brors lilla nyföding, men den lägger jag inte ut här på bloggen. Jättesöt liten tjej med en fin kaluffs på huvudet och väldigt lik min bror=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar