måndag 21 maj 2012

Godmorgon! Ny vecka nu igen=) En vecka som består att massa inplanerat. Jobb, träningar matcher, årsmöte med föreningen, Cassandras tjejmiddag och Cassandras åtta års kalas. Ska väl även komma ihåg att ringa barnmorskan nån dag o boka in ny tid hos henne, skulle gjort det efter ultraljudet. Men tiden har liksom inte räckt till(läs jag har glömt bort)=) E ju tre veckor sen jag var på ultraljudet nu. I går hade jag o mina kids en jätteskön dag. Strålande fint väder så det blev mest till att vara ute. Först tog vi en promenad jag, Benji och Thea. Cassandra ville vara kvar på gården o leka med en kompis.
Sen handlade vi på Coop innan vi gick hem till Jonas (som var bakis, haha) och slängde ihop en pastasallad. När det var gjort så gick vi till Bergmansparken där Cassandra och kompisen var. Dom har håller på o rustar lite i den parken och bla hade dom satt upp ett högt klätternät, till barnens lycka=) På seneftermiddagen var det dags för Benji att spela hemmamatch mot Kolsva. Trevligt att slå sig ner med en picknickfilt och fika när solen skiner och alla e på glatt humör. Blev förlust med 2-1 tyvärr, men barnen var glada iaf=) Nu ska jag bege mig till jobbet snart, ska uträtta ett ärende på stan först. Ha en fin dag alleammans1

1 kommentar: