söndag 13 maj 2012

2012-05-13

Dagen D är här=) Min ingen bebis än för min bror och Ingela. Den som väntar på något gott...=) Jag började dagen med en skön sovmorgon. Kl var halv åtta när jag vaknade=) Skönt att bara ligga o dra sig en halvtimma, inte ofta det händer vill jag lova. Den lilla donnan sov ju hos Jonas eftersom jag stängde igår på jobbet och dom 2 stora vaknade runt halv nio=). Cassandra åkte iväg till Skinskatteberg och spelade match. Tyvärr förlorade dom med 5-4, efter att ha lett med 3-1. Men hon var jättenöjd ändå, hon hade gjort sitt första mål=) När hon spelade fotboll så var vi andra ute i parken o mös. Jonas var här med sina söner också.
2 gungande barn=)
Nej, hon kan inte själv. Hon bara övar=)
Benji övar sig på att hoppa jämfota
O blir jätteglad när han kan=) Men han var lika glad när han fastnade och drutta omkull=)
En halvsur Thea i tvättstugan. Hon "gömde" sig och satt o svor! Fan, sa hon flera gånger. Sa att så får man inte säga, men då kontra hon med att "nallegos ville det".Jahaja....=)
Men när vi skulle laga middagen blev hon lite artigare och erbjöd glatt sin hjälp att vispa pannkakssmeten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar