fredag 11 maj 2012

Fredag idag

Tiden går verkligen fort, redan fredag igen. Jag o Thea sitter o morgonmyser i soffa fortfarande, hon kollar på toy story och jag sitter här vi datorn=) Men om några minuter ska jag klä på damen lite kläder och fara till dagis. Sen ska jag skynda hem i regnet och laga mat som barnen kan äta ikväll. Jag jobbar så dom får vara själva några timmar. Har inte bestämt om det blir köttfärssås eller om jag ska rulla köttbullar. Lutar åt det sistnämnda=) Så smidigt att bara hiva in dom i ugnen, älskar när mat sköter sig själv=) Tänkte baka nya kolakakor också, dom jag bakade härom dagen e slut redan. Solen håller sig borta idag med tyvärr. Hoppas den är framme om 2 v iaf när Cassandra fyller år. För gör den det så blir det nog o grilla med folket som kommer o grattar henne=) Eh, det är 2 veckor kvar så inget att fundra på redan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar