lördag 5 maj 2012

Godmorgon Lördag

Nu var helgen här igen. Jätteskönt! Men det vore lite skönare om vädret kunde bestämma sig. Just för tillfället skiner solen iaf=) Men jag har tvättstugan just nu så ska inte gå ut iaf. Ska bara till tippen med Lena snart och slänga lite(mycket) skräp. Jonas tog med sig tjejerna och åkte till badet. Benji ville inte följa med så han sitter och gör läxorna nu ist. Lika bra, för imorgon är det fotboll hela dagen och sen är det skolvecka igen med träningar kvällstid. Igår var jag och Jonas iväg på förmiddagen och sen efter det fixade vi ett viktigt ärende på expert. Sen blev det hem och hämta Thea på dagis. Hann fixa lite i hemmet med och göra en sak jag velat länge, få upp tv:n på väggen=)Men min kära bror hade skruvat ihop foten till tv:n så hårt så självaste lilla "stroppen" från tv:n fick vi inte loss. Men kanske han kan ordna det sen=) Men det är inget som stör mig heller, så den kan hänga där, haha=) På seneftermiddagen så åkte vi och hämtade Benji som var hos en klasskompis och körde ner han till fotbollsträningen. Regnade så dant så vi stannade inte kvar under träningen. Ist åkte vi och hämtade Cassandra som också var hos en klasskompis och sen åkte vi hem till Jonas innan vi åkte och åt middag på Mc Donalds med tjejerna. Hann även fylla på blöjförrådet innan det var dags och hämta en blöt fotbollsspelare=) Kvällen avslutades med det klassiska fredagsmyset. Imorgon är det som sagt fotboll som står på schemat. Först har Cassandra bortamatch, så samling 8:45. Innan det ska vi hämta upp en lagkamrat som ska åka med oss. Räknar med att vi är hemma igen till lunch, eller strax efter. Sen har Benji samling 16. Men han har hemmamatch, så det är lite närmare att ta sig dit=) Hoppas på fint väder så vi kan ta med oss filten och fika=) Annars får det bli regnkläder=) Nu börjar jag bli lite småhungrig. Får äta en frukt eller nått sen måste jag fixa håret innan tvättstugan och tippen. Hoppas ni får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar