tisdag 22 maj 2012

Härliga väder

5:40 slog Thea upp sina bruna ögon i morse och tyckte jag med skulle vakna. Men icke! Låg kvar i sängen till sju=) Varför ska hon vakna så tidigt för? Känns lite väl onödigt. Inte ofta det händer, men drygt när det händer. O natten till igår vaknade hon o var jätteledsen. Gick upp för o hämta ner henne till mig och då snyftar hon fram att hon får inga korvbröd. Haha, undra vad hon drömde som gjorde henne så ledsen för några korvbröd=) Idag är Benjamin på praktik. Första praktiken för han=) Han är med Jonas på jobbet och praktiserar där. Cassandra har en heldagsutflykt med klassen på nån bondgård. Mysigt! Själv lunkade jag på här i morse med lilldonnan. Sen gick vi ut o hann vara ute en timma innan vi cyklade till dagis. Så härligt! Nu tänkte jag plocka undan lite snabbt innan jag ska iväg o jobba. Direkt efter jobbet så är det årsmöte med föreningen. Som vanligt fullt upp på veckodagarna. Dom 2 stora har fotbollsträning ikväll också. Men imorgon är det onsdag, då är jag ledig=) Får se vad jag och Thea hittar på då. Men är det fint väder så blir det en utedag så snart tvättstugan är klar. Ha en bra dag alla som förtjänar det!
Theas lilla väska fick hon för nån månad sen och den gillar hon skarpt. Den är med nästan vart hon än ska=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar