tisdag 13 september 2011

Växasäng

Det känns som jag haft en lååång dag idag=( Jobbade 13-18:30 bara så varför den varit så lång vet jag inte. Men det är drygt. Har tvätt som behöver vikas men orkar inte. Känns som jag får göra det imorgon när jag ska tvätta igen.
Det blåser storm här utanför. Nästan så man undrar När fönsterna ska blåsa in, inte Om. Hoppas det slutat tills imorgon bitti, för då är det tidigt som gäller. 7.20 ska jag och barnen lämna hemmet, dom 2 stora till fritte, den lilla på dagis och jag ska till jobbet. Tidigt är det som gäller nu i 2 dagar. På torsdag ska Thea gå lång dag på dagis=( 7:30-17:15. Värker i hjärtat, men jag kan inte lösa den dagen på något vis. Får mysa lite extra med henne på lördag när det bara är hon och jag hemma.
Idag efter jobbet så kom syster och Eddie och hämtade mig. Vi for och köpte en växasäng till Thea. Begagnad=) men fin. O finare när den snart är vit=)
Men det får bli mitt projekt under hösten det att få den vit, måste ha orken också,

1 kommentar: