tisdag 6 september 2011

Vardag igen

Känns som det var en evighet sen som det var vardag i det här hemmet. Thea blev ju sjuk förra tisdagen så jag har ju varit hemma med henne. Men nu så, nu är det snart dags för dagis igen=) Hon är glad och jag är glad!=)
Hon började dagen tidigt idag den lilla tjejen=( 5.51 låg hon i soffan och ropade på mig att hon ville ha välling. Bara upp och göra en flaska åt henne och ge henne en ny blöja men sen gick jag o la mig igen=) Strax före sju klev jag upp för o bege mig till tvättstugan. Dom 2 stora barnen var lite trötta så det tog en stund för dom o vakna till liv. Men nu är dom i skolan och ska ha friidrotts VM=) *heja heja*
Jag och Thea ska snart klä på oss o gå till dagis. Sen ska jag gå hem o fixa klart i tvättstugan innan jag ska gå och jobba.

1 kommentar: