måndag 12 september 2011

Plask Plask

Jag och Thea trotsade vädret idag på förmiddagen och klädde på oss regnkläderna och gummistövlarna och gick ut. Barn bara älskar att vara ute och plaska i alla pölarna=)
Jag njöt väl inte sådär supermycket, men jag njöt att tiden med Thea där ute=) Hon som är sååå mycket många gånger var nu sååå mysig därute. Det gäller att ta till vara på dom små stunderna!
Men det slutade regna rätt fort efter att vi kom ut, vilket var skönt.













Hade glömt kameran hemma så jag fotade med mobilen där ute. Men ser nu på datorn att dom blir sådär små igen=( Det blev dom ju förut med, men då tog jag bort fotoprogrammen jag hade på telefonen och då blev det ju bättre. Men nu blir dom små igen även om jag inte har programmen. Undra om jag måsta uppdatera telefonen eller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar