söndag 11 september 2011

OjOjOj

Hinner liksom inte med det här med att blogga=) Eller jag glömmer bort den rättare sagt.
Men nu är det helg, iaf sista dagen på helgen, o jag är ledig idag så nu har jag lite tid över när den lilla donnan sover. När hon är vaken är det full fart på hela familjen http://www.blogger.com/img/blank.gifoch många konflikter som den lilla donnan skapar ska lösas..haha=)
Stängde igår och i fredags på jobbet. Gick galant! I fredags hjälpte Lena mig med barnen och igår hjälpte Jonas till. Snällt det=) Men nu har Lena åkt till utlandet så nu får jag klara mig själv i en vecka, men det går bra det med med lite hjälp från Jonas en dag och från Nettan en dag. O fiskvakt är jag denna vecka, hoppas dom överlever=)

Har spanat ut lite vinterkläder jag ska köpa till Benjamin och Cassandra. Det får bli till dem bägge i år. Har kikat på blocket och tradera men hittar inget där=(

Cassandra får Misti flickset med röd jacka och gråa byxor


Och Benjamin får Rasac juniorset med blå jacka och svarta byxor


Thea har fått en 8848 overall och ett skidset från Everest. Men det köpte jag från blocket=) Kanonfina, ska fota sen och visa er.

Men det är ju liksom skor, mössor och vantar sen också som ska inhandlas....får börja spela triss eller nått verkar det som=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar