torsdag 15 september 2011

Jobb & Jobb

Orkade inte blogga igår. Hade inte tid heller. Jobbade 8-14, handlade, matade Elins fiskar, hämtade Thea, började med tvättstugan, Benjamin och Cassandra kom hem från skolan, tvätten igen, laga mat, duscha barn, tvätten igen, diska, skruva ihop Theas nya säng, dammsuga, tvätten igen, natta Thea, duscha själv, lägga B och C, tvätten igen och tillslut vika all tvätt. Så jag hade o göra jag. Men det är skönt när det än klart=) Har lite som behöver strykas, men det kan jag göra på lördag när jag ska städa.
Imorse ringde kl 5:50 igen. Kl 7:10 gick Benjamin och Cassandra till fritte (måste komma innan 7:15 för att få frukost) och 7:20 cyklade jag och Thea till dagis och sen for jag till jobbet. Kallt som f*n, men det regnade ju iaf inte och vi blåste inte av vägen heller=)
Idag blev det jobb 8-17. Ett skönt pass att jobba tycker jag=)

Imorgon åker Benjamin och Cassandra till morfar och ska vara där över helgen. Är inte bortskämd med att dom åker bort, så lite skönt ska det faktiskt bli. Får man säga så?? Dom är inte jobbiga på något sätt, men både för deras och för min skull så behöver man få längta efter varandra ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar