lördag 17 september 2011

Så trött

E så trött så jag är helt gråtfärdig=( Är i stort behov av att få sova en hel natt och då sova mer än till kl 6. Det har ju blivit en del halv sex tider veckan som varit, och enda dagen Thea sov till halv sju var i onsdags men då ringde ju min klocka 5:45 eftersom jag skulle jobba.
Men jag tänker tillbringa kommande kväll med att ta en dusch o sen ligga i soffan o inte göra något och sen sova kl 21 senast så jag kanske orkar med morgondagen!
Kallt har vi det också. Nu blev jag irriterad när tempen bara visar 17,4 grader inne. O står man för nära fönsterna så blåser det svinkallt på en. Har skickat en felanmälan till hyresvärden nu på morgonen o tog upp det och alla andra grejer dom måste komma o fixa.

Nej, men om man ska ta o göra lite nytta nu. Hoppas ni får en bra dag. Jag har för mycket måsten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar