fredag 23 september 2011

FredagsMys

Nu är det fredagsmys som står på schemat här hemma. Så skönt o avsluta veckan så=)
Idag har Cassandra haft fotografering i skolan och Thea på dagis. Benjamin fotades igår. Hade det lite stressigt här på morgonen, men det gick bra det med. Skyndade ner till dagis för o lämna Thea samtidigt som dom 2 stora gick till skolan. Sen skyndade jag iväg och gjorde det jag skulle göra under dagen=)
Har varit på utvecklinssamtal i skolan också med Benjamin. Gjorde upp lite mål o så.

Nu på eftermiddagen och kvällen har jag och barnen haft sällskap av kusin Eddie. Fick ju en ny dammsugare levererad idag också, så jag har städat lite här hemma medans kusinerna lekt.

Blev inget bloggande igår. Men jag kan berätta för er nu att jag och syster var och provade nya Erikslund shopping som öppnade igår. Fanns alla butiker som man ville skulle finnas, o lite till=) Ett väldigt stort köpcenter med ett väldigt stort utbud. Fick med mig en del saker hem. Imorse när jag vaknade hade jag träningsvärk i ena armen för jag hade burit så mycket igår, haha=)

Grattis älskade busfia på din namnsdag

1 kommentar:

  1. Åh sötaste!

    Haha, träningsvärk i armen? Du är rolig du syster :) Du måste ha shoppat mycket?! :)
    Hoppas ni har en mysig kväll, eller du, barnen har väl somnat nu.
    Puss och kram!

    SvaraRadera