måndag 5 september 2011

Måndag

I dag är en ledig måndag för mig. Men jag hade gärna velat jobba än o bara vara hemma. Jobbade ju bara en dag förra veckan eftersom Thea blev sjuk, sen var jag ju ledig i helgen med=( Men imorgon är det dags igen=)
Jag o Thea hade en slapparmorgon här idag. Benjamin och Cassandra gick till skolan vid tjugo över åtta och efter det la sig Thea under filten i soffan o kollade på film medans jag fixade mig själv i lugn o ro.
Sen klädde vi på oss och gick till affären och sen till parken. Thea var inte så överlycklig över att vara ute, vilket hon brukar vara. Hon ville mest bara ingenting tyckte jag=(
Till lunch hade vi gäster. Nettan och killarna kom upp och käkade med oss. Hon hade med sig köttfärssås och jag kokade pastan. Bra=)
Thea åkte i säng efter halva lunchen, hon kan verkligen reta gallfeber på en! Gud så hon håller på. Det värsta är att det inte är många som tror mig när jag säger hur hon är, men nu har jag bevis=) Nettan såg=)
Hon liksom slåss, går iväg en stund för o sen gå o slåss igen, eller nypa. Hon skriker och gormar, hon gör fula miner åt en när man säger åt henne på skarpen...you name it! Vad hände med henne liksom?? Hur blev hon så här?? O det är inte alla hon slår, hon liksom väljer ut sina "offer" och sen är det liksom så. Suck o stön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar