tisdag 20 september 2011

God morgon & Bajs

Godmorgon alla glada=)
Startade dagen alldeles lagom tid idag för att hinna med allt man ska hinna med på morgonen. När jag stod i duschen så kom Thea in i badrummet och hade tagit av sig blöjan. Fick lite smått panik där i duschen och snabbade mig på lite extra för att se så hon inte skulle kissa på golvet. Men hon bökade runt med pallen och sa kissobajs hela tiden. När jag duschat klart så ser jag hur hon sitter på toan och är jättenöjd. För hon hade ju kissat och bajsat i toaletten!=) Min lilla tös <3
Så mellan hennes superjobbiga sätt att vara på så kan hon ibland chocka och vara som folk=)
Snart är det dags för dagis för Thea. Jag ska snabba mig hem då o slänga ihop lite pannkakor åt Benjamin och Cassandra då så dom kan ta det till middag när dom kommer hem från fritids. Dom är ju så duktiga och går hem själva vissa gånger när jag jobbar. O idag jobbar jag till halv sju, så då behöver dom ju ha middag också medans jag är borta.

1 kommentar:

  1. Duktiga barn du har! :)

    Grattis på födelsedagen fin fina syster! <3

    SvaraRadera