måndag 19 september 2011

Hur är det möjligt?!

Förstår inte hur det är möjligt att den minsta i hemmet kan suga så mycket energi från en. Har haft en jättemysig förmiddag hemma med henne o sen nu när hon ska sova så kom den vanliga Thea fram igen. Hon vägrar att sova. Springer upp och ned ur sängen, hon har rivit sönder tapeten=(, hon tror det är föräldrarftitt där inne och gör precis som hon vill. Jag blir så less på det här. Vet att hon bara är 2 år, men nån måtta får det väl vara. Och skäller man på henne så tycker hon bara att det är jätteskoj och garvar åt en eller gör massa med fula miner. Så hon bryr sig helt enkelt inte=(
I snart en timma har jag kämpat med att hon ska sova. Ger upp snart! Hon får väl vara vaken då och bli ännu mer förjävlig på eftermiddagen, men just nu orkar jag inte. Och fryser som fan gör jag här hemma. Har försökt ringa hyresvärden men dom svarar inte. O ingen respons på felanmälan jag gjort i helgen=( Ska jag behöva leta efter en annan lägenhet eller?? Inatt kom Cassandra och frös som en gnu och frågade om hon fick sova hos mig för det var så kallt inne hos henne. Så hon gick och hämtade sin fleecefilt och täcke från sin säng o kröp ned bredvid mig. Då sover hon ändå med pyjamas(byxor+tröja) strumpor, fleecefilt och täcke.
Nu blev det tyst inne hos Thea, undra om hon kanske somna?? Då ska jag passa på att vika all tvätt efter tvättstugan i morse och sen bara njuta av tystnaden som råder i mitt hem just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar