fredag 16 september 2011

Fredag

Säger först stort Grattis till Anders som fyller 50 idag och ett stort Grattis till Micke som också fyller år idag=)

Dagen började tidigt hos oss. 6:10 låg Thea i soffan och ropade mamma, mamma. Bara att palla sig upp och göra välling åt den lilla damen.
Sen är det som vanligt full fart här på morgonen. Men nu när dom 2 stora gått till skolan och jag gjort mig klar är det rätt så lugnt. Thea tittar på tv och jag hamnade här en stund. Ska snart klä på oss o kila till dagis. Thea ska få gå dit idag=) Annars är det ju vagn eller cykel som gäller. Men syster min ska hämta henne sen på eftermiddagen o eftersom hon också har vagn så funkar det ju inte...inte så lätt o köra 2 vagnar hela vägen hem=)
Sen blir det jobb för min del=) 11-19. Pappa kommer och hämtar Benjamin och Cassandra sen också o dom skulle komma förbi mig på jobbet o säga hej då innan dom åker=)
Vad skönt det ska bli med helg sen! Fick min H&M bonus igår som var på 1050 kr så jag får se om jag kanske tittar in på nån H&M i helgen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar