söndag 12 oktober 2014

Sista dagen på veckan

Redan söndag idag. Jobbhelgen är över för denna gång. Har gått bra o jobba och faktiskt så är jag inte ens trött trots flera tidiga mornar:)
Cassandra o kompisen Ebba mötte jag i dörren när jag kom hem. Dom skulle till Ebba innan dom far till stockholm ikväll. Målet är friends arena. Deras fotbollslag ska se Sverige möta Liechtenstein. Kul avslutning för tjejerna efter en bra säsong:)
Dom kommer hem vid 1 inatt så då sover dom hos Ebba så dom får lite närmare till skolan imorgon.
Benjamin ska snart iväg på träning. Gymnastik och parkour.
Regnet bara öser ner så själv ska jag inte göra nått:)
Har lille G här. Han sover bort sin förkylning som kom igår. Feber, kletiga ögon och snor som rinner. Kom från ingenstans igår em när vi var ute på gården o lekte. Hade playdate med några andra o han försökte verkligen hålla humöret uppe, men tillslut gick det inte längre.
Vid 20 igår kväll kom en arbetskamrat över. Vi låg på varsin ände av soffan och pratade och pratade. Vid strax efter 23 borstade vi tänderna och gick o la oss. Vi både skulle ju öppna på coop imorse och behövde skrapa ihop några sömntimmar.
Tänkte nog ta fram dammsugaren en sväng nu. Kan va skönt o få bort allt grus från golvet i hallen.

Min ynklige lille pojk igår eftermiddag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar