söndag 5 oktober 2014

Kragsta soffbord

Som sagt så fick jag även ett soffbord av min far, faster och Micke igår när vi var i sthlm. Hade önskat mig ett Kragsta från IKEA och nu står det här så fint i vårt vardagsrum:) Tack till er alla <3 Blev hur nöjd som helst. Storleken är perfekt och det blev kanon med ett runt bord. 

Tänk vad mycket fint jag fått när jag fyllde!:)
Ska kika på nån loppis tänkte jag efter en fin gammal rund ljusbricka, gärna i mässing eller silver. O några smala ljusstakar i olika höljder i silver.
Vi har några bodar här i stan som jag ska börja leta i.
Tills vidare så fick det bli en svart ljusbricka.
Nöjd är jag:) Och tacksam för alla fina människor som grattat mig med ord el presenter<3

Kragsta soffbord och fin murgröna jag också fått i present. Blomman kom Jossan med:)

1 kommentar: