torsdag 9 oktober 2014

Coopen

Kom hem vid 21.30 från jobbet. Packade upp lite mat och frös in det som behövdes. Nötfärsen från Änglamark var nedsatt till halva priset pga kort datum så passade på att köpa några stycken. Perfekt!
Hjälpte Cassandra med lite engelskaläxa efter och sen in i duschen.
Imorgon har jag ett extrapass före mitt egna pass på Coop så kl ringer redan vid 5. Så nu ligger jag i sängen och hoppas på att somna fort.

Lämnade dom små kidsen på förskolan vid 9.30 imorse. Allt var frid o fröjd. Regnet öste ner men alka var glada ändå:)
Vid 11 ringer dom från Theas avdelning och säger att dom tror Thea har ögoninflammation. Hon var lite kletig i ena ögat. Ringde till Jonas som fick åka o hämta henne.
Han säger att det inte verkar vara något med ögat, inte runnit något alls sen han hämtade henne. Men han avvaktar tills imorgon o ser hur natten blir och hur ögat ser ut när hon vaknar.
Nu har jag 9 dagar på coop framför mig så dom små sover hos Jonas lite mer än vanligt. Nästa gång dom sover här är på måndag. Känns lite knasigt...o sorgligt utan att vakna bredvid dom varje morgon. För varje natt kommer dom upp o lägger sig i min säng:) Vaknar ytterst sällan av dom och när det e så mysigt att sova med dom så vill jag ju inte gå tillbaka med dom till deras sängar. Nån gpng har jag vaknat av Gabriel när han kommer. Han har börjat kånka med sig både sin kudde o sitt täcke när han kommer mitt i natten <3 O så snutten på det. Så ibland behöver jag hjälpa han upp för min säng med allt han har med sig:)

Älskade lilla Thea imorse innan förskolan. Hon var så glad för sina flätor och ville jag skulle fota henne i olika vinklar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar