lördag 4 oktober 2014

Många paket denna lördag

Idag begav vi oss till storstaden. Först var vi hem till min far och sedan åkte vi alla vidare till min faster o hennes man Micke.
Jag o Micke har fyllt år och på ons fyller Gabriel år och sen 10 dagar senare fyller min faster. Så blev en del att fira, även om vi mest firade oss vuxna:)
Kommer att fira G ihop med B sen då dom fyller rätt nära varandra...några veckor emellan bara.

Men G fick ett paket idag ändå. Duplo. Han älskar duplo så det var en fin och bra present:)

Vi fikade och umgicks men tyvärr gick dagen för fort. Barnen var alla trötta och det tog inte lång stund innan dom sov där bak i bilen.


Jag fick med paket:) Fick det fina vardagsrumsbordet jag ville ha. Tack <3 Jag o Jossan byggde ihop det ikväll så nu står det där o ser fint ut:) Imorgon ska jag leta fram ett ljusfat att ställa på det bara, sen visar jag helhetsbild:) så fram tills dess får ni ett hörn. Spenderade min kväll med Lena så blev inte så mycket gjort här hemma. Men imorgon är en ny dag!:)

Söndag består av innebandy för C, parkour och gymnastik för B.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar