torsdag 10 maj 2012

Svårt val

I måndags efter att vi träffat allergiläkaren med Thea så hade vi 2 timmar över innan nästa läkartid var. Så vi åkte till Barnens hus i Västerås för o spana lite på barnvagn åt bebisen. Det jag varit mest insnöad på visade sig vara helt fel. Haha, men så var det=) Den var på tok för bred och såg mest otymplig ut. Den andre vi kikat lite på på internet, en Crescent Diva, fanns inte o kika på tyvärr. Så måste googla på den vagnens mått lite. En vanlig klassisk vagn vill jag inte heller ha. Vill ha en lätt o smidig vagn. Som man kan ha ståbräda på. Vi hittade en som vi båda tyckte om. Men det stod inte vad den hette, och vi frågade tyvärr ingen heller. Det låg en manual i vagnen så vi antog att det var den vagnen med det namnet. Men tji fick vi. För när vi kollade på internet hemma så var det absolut inte den vagnen. Fanns 2 tänkbara av det märket som det skulle kunna vara. Så jakten fortsätter=) Fick bli en tur till Max för lite lunch ist och sen lite lek i hopptornet=)
Skulle behöva en vetekudde eller nått känner jag. Som jag kan värma o lägga på nedre delen av ryggen så jag åtminstonde kan ta mig på dass o kissa. Men nu har jag ingen sån, så jag får snällt sitta kvar här i soffan o ha ont som f*n. O störa mig på allt oväsen från lägenheten bredvid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar