onsdag 23 maj 2012

Godmorgon Onsdag

Min lediga dag är här=) Men har många sånna den här veckan då jag gett bort 2 jobbpass pga av kalasande. Så det hade inte gjort så mycket om jag skulle ha jobbat idag. Jag och Thea ska tvätta idag och vara ute så mycket vi bara kan i det fina vädret. Hon är sugen på att kila ut redan nu, men jag tycker vi kan vänta tills vi klätt på oss och donat klart här inne. Igår blev det jobb och årsmöte med föreningen. Mötet gick fint, och jobbet med=) Benji och Cassandra hade haft det bra med praktik och bondgårdsbesök. Sen på kvällen hade dom fotbollsträningar. Thea hängde med som vanligt=) Själv var jag ju inte med, men Jonas tog dom hem och gav dom middag o allt som behövs en kväll *tack hjärtat* Ikväll har Benji träning igen och Cassandra imorgon. Fullt upp!

1 kommentar:

  1. Skönt med lite lediga dagar den här veckan =)
    Vad roligt för Benjamin att ha praktik redan, här har man inte det förän först i årskurs 5 eller 6.. Konstigt det kan vara i olika län, hihi =)
    Hoppas du har haft en bra onsdag och torsdag. Kram

    SvaraRadera