måndag 7 maj 2012

Godmorgon Världen

Underbart att vakna upp till så fint väder! Sitter helt färdig här hemma och väntar på Jonas och Thea. Benjamin och Cassandra är i skolan redan. Vi övriga ska åka till Västerås idag. Thea ska göra allergitest på förmiddagen och träffa "feberläkaren" på eftermiddagen. Så det blir en heldag där. I fredags var jag och Jonas också där. Vi hade tid för ultraljudet då på förmiddagen=) Allt såg bra ut med lillkorven=) Fick ett nytt Bf, än vad jag fick efter sista mens. Men så brukar det ju vara=) Hänger på min bror och Ingela och kör med den trettonde=) Det första kvinna som gjorde ultraljudet frågade var om det var något speciellt vi tänkte på med undersökningen och jag sa direkt inget kön vill vi veta! Haha, men jag vill verkligen inte veta i förväg. Men det hade inte gått att se kön iaf för den låg så konstigt sa hon=) Så inget kön vet vi! Nä, nu ska jag läsa ASIF P02 o se om det finns nån uppdatering ang fotbollsträning idag. Ha en jättefin dag!

1 kommentar:

  1. Gulligt med en tjur på armen ;)
    Inte ett gram mer än 55? Herregud vad äter du människa? Gräs?
    Om de blir operation får vi hoppas det gör susen för henne :)
    Ha en bra dag syster :) KRAM

    SvaraRadera