måndag 14 maj 2012

Godmorgon ny vecka

Hoppas er vecka kommer bli bra! Många har kortvecka denna vecka, men inte jag=) Men jag jobbar bara 4 dagar iaf så lite kort är den allt. Här hemma sov vi till strax efter sju idag. Härligt det=) Cassandra väckte jag halv åtta=) Nu är dom stora i skolan och den lilla donnan kollar på film här bredvid och ritar. Själv ska jag vika den sista tvätten från igår. Ska försöka få ihop Benjis träning idag med. Träningen börjar när jag slutar jobba, så jag ska försöka hitta någon han kan åka med. När jag låg i sängen imorse så kände jag lillkorven i magen=) Den buffade några gånger. Frågade Thea om hon ville försöka känna med hon hade inte tid sa hon. Sen när jag gick upp så kom hon fram och la en hand på magen o sa Godmorgon åt bebisen=) Sötnosen min! Haha, igår sa hon att hon tycket bebisen ska heta Tingeling Johansson. Försökte få henne att förstå att det inte blir så bra=) Namn må vara svårt, men Tingeling blir det iaf inte. Har egentligen bara 2 namnförslag, och det är tjejnamn. Inget killnamn. Jo ett, men det har hängt med sen jag väntade Benji, så kanske=) Jonas är väl inte helt hundra på tjejnamnen, men han får väl komma med egna förslag då. Om inte annat så brukar man vänja sig vid namn om man får höra dom ett tag=)

1 kommentar:

  1. Vad mysigt det låter! Thea verkar ha mycket att göra i sitt liv, tycker det är ofta hon inte har tid, hihi, sött =)
    Hoppas du får en bra dag på jobbet! Kram

    SvaraRadera