tisdag 8 maj 2012

Soligt

Soligt och skönt idag med=) Ska visserligen spendera dagen på jobbet, men känslan av att det är sol gör ju en lite piggare. Kom precis hem efter att ha lämnat lillfisen på dagis. Skyndade mig dit så hon skulle hinna med till skogen, men när jag kom fram så var det ingen skog just idag. Lite snopen blev Thea, men vi satsar på torsdag ist=) Nu ska jag packa barnens träningsväskor tills ikväll. Dom åker med Lena till fotbollen idag, så kommer jag dit direkt efter jobbet. Det är tur alla barnen tränar samma dagar=) Skiljer lite på tiden bara, men dom får vänta in deras tur. Satte mig precis o skulle betala in en räkning också, men när jag ska ta fram mitt kort ur plånboken(måste ha det för o kunna logga in mig på bankens hemsida) så är det borta=( Roligare kan jag ju ha det. Hoppas ni får en bra dag allesammans! Måste sätta lite fart nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar