söndag 14 september 2014

Valdagen

Söndag idag. Kl ringde lika tidigt idag som den gjort dom senaste 2 dagarna. Men av nån konstig anledning så har jag vaknat o varit pigg när kl ringt. Brukar inte vara så när kl ringer före 5 på morgonen.
Jobbandet har gått bra o allt har flytit på som det ska.
Igår efter jobbet så passade jag på att träffa Thea o Gabriel en stund som är hos Jonas denna helg. Hade inte träffat dom sen i torsdags morse så saknade dom. Blev inte så länge igår för jag ville följa med B o kika på hans parkour träning. Han o Joel kör ihop och det e kul att se dom ha så roligt.
Tog med mig Thea till parkoun o sen följde hon med mig hem o åt middag. Så underbar o mysig liten tjej det där:)
Var tänkt att Joel skulle sova här men han hade ont i huvudet så han gick hem. Så blev bara jag o mina 2 stora igår kväll. Tycker oftast det e kompisar som sover här på helgerna, el mina hos kompisar, så igår var det väldigt tyst o lungt.

Snart kommer mina småtroll hem igen<3 O dom stora med säkert som är runt på äventyr med kompisar.
Ikväll ska jag rösta också. Tur jag har nära till vallokalen:)

Börjar bli kyligt på mornarna så scarf o jacka är ett måste när jag trampar iväg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar