måndag 22 september 2014

Ett år äldre igen

Grattis till mig själv!
Vaknade till ett riktigt höstväder. Regn o megablåst. Tog en dusch o bryggde kaffe o sen kom mina småkottar hem med Jonas. Fick paket o sen var denna dagen igång.
Skola, förskola o jobb. Precis som en vanlig veckodag ska vara:)
Skulle egentligen varit ledig med mina små busar men tog ett extrapass på coop ist.
Hade jag inte haft så ont i benet så hade jag nog uppskattat mina extratimmar mer än jag gjorde idag. Tyvärr. Gick ok dom 2 första timmarna men sen gick det bara utför. O nu på kvällen har det varit nästintill olidligt vissa stunder.
Får ont i benet titt som tätt, inne i benet alltså. Oftast på kvällen o sen e det borta dagen efter. Men nu vaknade jag med det idag o har haft ont hela dagen. Svårt o veta vad det är eftersom jag inte ser ett samband med det dom gångerna jag har det. Några gånger varje månad är det.
Hoppas det e borta imorgon o att arbetsdagen känns bättre då. 

Ikväll har vi fikat o nu e ljusen tända. Jag har intagit soffläge o stannar nog här tills sängen kallar:)

Fina rosor fick jag också idag:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar