fredag 5 september 2014

Sovmorgonen blir till jobb

Imorgon skulle jag haft en efterlängtad sovmorgon. Få sova tills jag vaknar av mig själv liksom. Men ist ringer kl 5.30 eftersom jag tog på mig ett extrapass på coopen imorgon. Men det är det värt:)
Vet inte knappt när jag kunde sova ut sist...tror det var när jag o Lena var iväg med Mimmi till Strömsholm mitt inatten för några v sedan. Vi kom hem halv fyra på morgonen så då sov jag faktiskt till halv elva på förmiddagen. Underbart!
Händer väl nån enstaka gång varje år att jag vaknar före barnen, men det räknar jag inte in:)

Idag har det blivit jobb o pw. Och så några tvättar på det och sen soffhäng. Helt ok fredag.
Fick med mig Jossan ut på pw efter jobbet. Härligt med lite snack under tiden.

Nu e det dags o släcka lampan o sova. Benjamin o hans kompis fnittrar för fullt inne på hans rum och verkar ha det himla kul iaf:)
Cassandra somnade gott efter en halvlång diskussion om sina flätor. Hon flätade 6 flätor när hon var i Italien i somras men tyvärr lossnade dom efter nån vecka hemma. Hon blev ledsen och Jossan ryckte in och letade upp en som kunde göra likadana. Den tjejen kom hem hit och fixade nya på henne. Jättefina! Men nu velar hon fram o tillbaka om hon ska ha dom kvar el ta ur dom. Dom e inte gratis så vill att hon tänker igenom det ordentligt innan hon tar ur dom. Går liksom inte att göra nya på en kvart.

Finaste C med nygjorda flätor i Italien

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar