söndag 24 juli 2011

slappar i stugan

Är så glad över att resan till idre gick så bra som den gjorde. Var en anings orolig innan vi for me tanke på den smått överaktiva lilla damen. Men som sagt, det gick jättebra. Det tog lite mer än 6 timmar hemifrån o hit, o då stannade vi o åt i mora oxå:-) Thea sov bara i 40 min,men ändå var hon glad o nöjd hela vägen. Benjamin o Cassandra var nog lite smått ivriga,det fnittrades en hel del där bak i bilen. Så me jämna mellanrum (ofta) fick jag be dom dämpa sig en anings;-) När vi kom fram blev det lite kaffe o sen gick min pappa ut me dom 3 små liven på en promenad här runt om. Jonas sjönk ner i soffan o jag, Benny o Ingela gick upp till affären o handlade lite. På väg hem så stannade vi till o tog en varsin öl:-) Jag o Jonas gick en promenad nu i kväll. Men det blev en kort en med regnkläderna på;-) Har aldrig varit i Idre förut, o heller aldrig så här högt upp i landet. Det e riktigt fin natur. Tyvärr har det inte varit så jättebra väder,men kommande dagar så hoppas vi på sol så vi kan njuta av naturen, utsikten o alla roliga aktiviteter som finns här i Idrefjäll på sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar