söndag 17 juli 2011

Leidg

Nu har det gått på tok för många dagar sedan sen jag skev nått i bloggen. Har jobbat och varit iväg så tiden har inte riktigt funnits.
Blev mycket jobb i veckan, men ledig på torsdagen iaf. Då packade vi in oss tidigt i bilen och åkte till Helena och barnen i Enköping. Jonas fortsatte färden till Bålsta där han skulle möta upp mamma för att överlämna Cassandra. Cassandra skulle sova där mellan tors-lörd.
I Enköping blev det mycket lek för barnen och även bad i poolen. Jag och Helena satt mest och njöt och snackade skit på hennes nya stora altan=) Hann med både lunch och middag där också. Mirka kom förbi med 9 av hennes 10 barn också och gjorde oss lite sällskap en stund.
Fick även med lite kläder hem till barnen som jag beställt. Kan visa er senare=)
Hade en jättebra dag i Enköping och längtar redan tillbaka. Men får åka dit igen när jag har semester, jobbar en vecka till innan det är min tur att ha semester.

Cassandra hade haft det jättebra hos mormor. Dom hade åkt kulan på Globen=) Cassandra är måttligt stolt över det=)

Just nu är det bara jag och Thea vakna. Var grymt trött när hon ville kliva upp, men vad gör man inte för dom små liven.
Idag har jag min lediga dag innan det väntas jobb mån-fre. Har så mycket jag vill hinna med, men samtidigt vill man ju ta det lugnt också. Har rätt ont i mina axlar och nacke tyvärr=(
Men det jag SKA hinna med idag är att fixa klart fönsterna i vardagsrummet, började igår med fönsterputsen tog slut, och på eftermiddagen ska vi på kalas. Golven ska dammsugas och skuras också. Har även tänkt hinna träffa min syster med familj. Men får se vad som kan göras imorgon, då är jag ju ledig under dagen eftersom jag inte börjar förens halv fem på jobbet.

Ha en bra dag allihopa! Här skiner solen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar