måndag 11 juli 2011

GodMorgon

Har fått alldeles förlite timmars sömn inatt, men man överlever väl det med. Kl var halv ett när jag lyckades somna och sen 5.45 var det en liten dam som ropade på mig och ville börja dagen. Bara att kliva upp. Bytte hennes nattblöja, gav henne välling, satte på en film och sen la jag mig i soffan och halv sov en timma=)
I går kväll/natt kom Benjamin hem. Han åkte ju till Skåne i onsdags med farmor och farfar. Men nu är han hemma igen. Strax före 12 inatt kom han hem. Jonas var gullig och åkte och hämtade han i sthlm.
Pratade lite med B på telefon igår, men får säkert höra mer idag om hur han har haft det. Men det verkar iaf som att han har haft det bra=)
Själv satt jag här hemma själv igår kväll efter att dom andra barnen hade lagt sig. Var rätt så skönt faktiskt med lite egentid=) Pratade med syster min och surfade lite såklart=)
Har en fundering på en sak, en hemlis=) Så igår kväll satt jag och surfade runt lite för o få lite mer kött på benen i det jag vill göra=) O ja, jag tror att det kommer att funka i en sån här liten stad.

Idag har vi inte så mycket planer. Får se vad det blir för väder. Men ut lär vi ju gå iaf. Igår var vi hemma hela dagen. Jag passade på att storstäda och dona lite i hemmet. Sålde även Theas vagn igår eftersom vi har köpt en ny (begagnad) åt henne. La ut annonsen på förmiddagen, och på eftermiddagen var den såld=)

Är ledig från jobbet idag, men sen blir det jobb tis, ons, fre och lör. På torsdag åker vi till Enköping och hälsar på familjen Ottosson=)

1 kommentar:

  1. Ska bli spännande när man får höra om din hemlis =)
    Skönt att Benjamin är hemma nu, hoppas han har haft det bra.
    Ha en bra jobbevecka! Puss & Kram

    SvaraRadera