fredag 1 juli 2011

Heminredning

Hade lusten för heminredning när jag flyttade in precis, men den försvann tyvärr rätt fort. All tid gick åt till nytt jobb, nytt boende, Thea var sjuk, Benjamin och Cassandra. Men nu börjar jag kanske landa lite i mitt nya liv här i Arboga, så äntligen har jag börjat kika runt efter sånt jag saknar! Bla gardiner till vardagsrummet. Dom jag har nu passar inte alls nå bra. Har vita panelgardiner där just nu. Men det ser så tamt och trist ut=( Så nu är nya gardiner beställda. Så fort dom kommer hem ska jag tvätta fönsterna där inne, klippa bort dom trasiga persiennerna och typ få lite ordning. Något jag saknar! Något jag sagt länge att jag ska göra, men inte gjort.

Jotex har 30 procent på hela ordern nu, så jag passade på=)



Till köket saknar jag 2 längder att ha bredvid hissgardinen. Jag har ju till fönstret vad matbordet, men jag saknar till själva köksdelen. Beställde hem för några månader sen, men det var fel och sen blev det bara inte av att jag beställde nya. Men nu är även det gjort.
Vanliga vita längder som inte är för breda.



Köpte även några fina ljusstakar och "kronor". Hoppas nu att intresset håller i sig ett tag så det inte dör ut med det samma. För jag behöver verkligen komma iordning nu när jag bott i flera månader här.





1 kommentar:

  1. Fina gardiner och ljushållare :)
    Man blir nog aldrig riktigt klar till att komma helt i ordning, inte jag i alla fall.. Energin till att göra allt riktigt klart finns inte!
    Men äh, kommer väl nångång!
    Hoppas allt är bra med er?!
    Ha en bra helg! Pussss

    SvaraRadera