tisdag 26 juli 2011

Sista Natten

Nu e snart denna semestertripp över. Imorgon far vi hem igen. E glad över att vi åkte redan i söndags, o inte igår som det först var tänkt. En dag här hade blivit väldigt lite. Idag har vi gått upp till toppen på fjället. Det var helt fantastisk utsikt däruppe. Liftarna var tyvärr stängda idag så vi fick knata upp,men det gick det me. Benjamin o Cassandra traskade på som aldrig förr o var jätteduktiga. När vi kom upp på toppen så såg vi en hel drös me renar som stod under liftstationen. Lite häftigt o ha dom så nära. Har fotat en del,men bara me mobilen så det tankar jag över på datorn när jag kommer hem. Cassandra tog en liten ridtur idag me o det va hon stolt över min lilla tjej. Vattenrutschkanan invigdes av dom 2 stora idag me. Dom åkte o skrattade massor. Jag o Ingela stod bredvid o tittade på o Thea satt i vagnen. Regnet började ösa ner så vi drog på regnkläder o regnskydd medans B o C fortsatte åka;-) men efter ett tag fick dom komma upp så vi kunde skynda tillbaks till stugan o värma oss:-) B o C ville gärna åka mer,det fick ju alla andra barn göra,men jag o Ingela o Thea började frysa. När vi var o bada så var Jonas, Benny o pappa o golfa lite. Nä,nu ska jag sova tänkte jag. Visar bilder imorgon:-) natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar