söndag 20 februari 2011

Solig Söndag

Solen skiner och det är alldeles superfint ute idag! Synd bara att det måste vara så kallt ute. Tror det är runt 18 minus ute just nu *brrr*
Men jag och Thea trotsade minusgraderna och gick ut en liten sväng iaf här på förmiddagen. Blir så tråkigt för henne att bara vara här inne hela dagarna, har ju mpackat ned så mycket så det finns inte så mycket för henne att göra.

Igår kväll städade jag även ur tvättstugan. Såklart kommer jag dra med dammtrasan ocg göra golven igen den dagen vi flyttar, men skönt att ha det värsta gjort. Har även påbörjat i köket, en del köksskåp osv. Har ju inte så mycket köksredskap o sånt kvar, så det lilla som finns får ju plats i bara 2 skåp. Så dm andra är rena uppepå och inuti. Utanpå gör jag på fredag när jag gör det mesta andra.
Idag ska jag ragga upp några flyttkartonger, sisådär 10 st till tror jag kommer behövas. Har ingen alls just nu kvar, så jag kan inte packa så mycket förens jag har fler.

Benjamin och Cassandra har sovit hos varsinna kompisar inatt. Dom har fortfarande inte kommit hem. Jo, Benjamin kom hem en snabbis och åt lite frukost. Nu när han äter laktosfritt så är det ju bra om han gör det så länge man inte skickar med han laktosfri mjölk och sånt.
Thea vaknade så tidigt idag igen, så henne har jag redan lagt för och sova en stund. Hoppas hon sover i typ 2 timmar, som hon brukar göra mitt på dagen=)

1 kommentar:

  1. Varför äter Benjamin laktosfritt? :(
    Duktig du är som kämpar på med packning och städning! :) puss

    SvaraRadera