fredag 18 februari 2011

Fredagsmys

Just nu så sitter Cassandra med en skål med lite chips och har fredagsmys. Tanken var morötter, gurka och dipp också men jag skippade det när den lilla damen inte är hundra i magen.
Hon är jättelös i magen och klagar till o från på magont och illamående=( Det går tydligen magsjuka i hennes klass, men jag hoppas hon klarar sig undan den nu innan flytten.

Idag var jag och hämtade ut mitt Leg=) Det var på tiden att jag skaffade ett nytt! Det blev klart i tisdags tror jag det var, men jag har inte haft möjlighet att åka in till polisen innan för o hämta ut det.
Passade då även på att köpa vårkläder till Benjamin och Cassandra. Thea kan ha sitt från förra året, så hon var liksom inte prio ett precis.
Köpte ett 2 delat set var som är vind och vattentätt.

Från Lindex. Jacka 299 kr och byxa 199 kr. Eller 399 kr för båda tillsammans=)










Var även in till Apoteket en snabbis och köpte en kräm till Cassandras och Theas eksem som dom har fått nu när det är så kallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar