lördag 19 februari 2011

Försök till o städa

Har gjort ett försök till o försöka städa lite här hemma. Inte så lätt när det är flyttkartonger och saker nedpackat lite överallt. Men jag dammsög och svabbade där det gick och städade även toaletten här nere. Lite trevligt vill man ju ha det iaf=)

Ska bli sååå spännande o se hur den nya lägenheten ser ut efter att dom rustat till den lite. Skulle ju bytas tapeter överallt, lilla toan skulle målas om (badrummet helrenoverades i höstas tydligen), golvet i ena sovrummet skulle bytas, taket i kök, matplats och hall skulle målas om och nya köksluckor till alla skåp och lådor kommer det att bli.
Har valt ljusa tapeter i alla rum och hoppas att det blir bra.Kan ju inte bli värre än hur det såg ut innan dom började tapetsera om iaf, då var det gult, grönt, blått osv i alla rummen.

Ikväll blir det middag hemma hos Bella o Co. Hon skulle bjuda på köttgryta. Till det tror jag att jag ska ta en lättöl, skulle vara fint!
Ute strålar solen, men tyvärr är det för kallt för att ens fundera på att gå ut. Tur jag har mycket att dona med inne, så slipper jag ha dåligt samvete för att jag inte går ut=)

1 kommentar:

  1. Hoppas du blir nöjd med dem nya tapeterna =)
    Ha en bra söndag och hoppas solen skiner på er idag med! Puss

    SvaraRadera