fredag 25 februari 2011

Sista dagen

Idag är det sista dagen för oss här i Enköping. Imorgon går flyttlasset till Arboga. Har en hel del kvar att packa och städa, men jag tror det kommer gå undan bara jag sätter fart. Har sån vidrig mensvärk bara så som det är just nu gör jag ingenting. Har bryggt lite kaffe och tagit min sista ipren, så nu hoppas jag att värken släpper.
Benjamin och Cassandra åkte som planerat till Lena och Elin i Arboga igår. Idag ska dom gå och hälsa på i skolan som dom ska börja i. O på måndag ska dom få hälsa på i 2 timmar på fritids. Sen på tisdag är det dags för mig att börja jobba och för dom att börja på fritids. Får ju schemat på tisdag när jag kommer till jobbet så då ser jag ju hur mycket fritids dom kommer att behöva.

Nä, nu ska jag sminka mig lite och fixa håret, sen är det dags för o sätta lite fart här hemma så jag hinner färdigt tills imorgon=)

1 kommentar:

  1. Åh vad spännande :) Hoppas att du hinner bli klar någorlunda i tid så du inte behöver vara uppe halva natten.

    Hoppas att allt kommer gå bra i morgon, jag hör av mig i morgon på eftermiddagen/kvällen :) Älskar dig syster och sätt fast släpet ordentligt ;) puss

    SvaraRadera