onsdag 16 februari 2011

Samtal

Hela dagen idag har jag väntat och väntat på ett samtal. Det har ringt många gånger, men tyvärr inte det samtalet som jag väntar på. Får hoppas på det samtalet imorgon ist=)

Idag har varit en hemmadag. Var bara upp till affären en snabbis och handlade lite. Benjamin har fått vaccination i skolan(mässling, påssjuka och röda hund). Hoppas han slipper feber från den eller blir dålig på annat sätt nu när det bara är 2 skoldagar kvar för den gossen i den här skolan. Dessutom ska han på disco på fredag kväll som han inte vill missa.
Cassandra har sin sista skoldag imorgon. O direkt efter skolan ska vi till skolsyster hon och jag. Hon ska väga sig och mäta sig och lite till antar jag.
Så idag inhandlades det 45(!!) glassar som Cassandra ska bjuda på imorgon i klassen. Är många elever i den och en del fröknar=)

Måste även sätta fart med packningen ordentligt i helgen också. Har liksom tappat energin lite. Idag har jag bara lyckats packa 2 handdukar. Inte bra!
Men jag har iaf vikt all tvätt=) det var väldigt mycket vill jag lova.

Nä, nu gör jag natt. Är grymt trött idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar