lördag 8 maj 2010

LÖRDAG

Härliga Lördag som än så länge bjuder på sol! Om jag har rätt nu så har jag för mig att det skulle bli kallt och regn i helgen. Men jag är glad om jag har fel!=)
Hade skrivit ett inlägg för nån dag sen att Thea blev 5 månader...hmmm....såklart blev hon inte 5 månader utan 8 månader!! Haha, så det kan bli=)

Här hemma är det jag och barnen som är vakna. Thea slog på stort och tog sovmorgon ända till 6:25 idag! Det var längesedan.
Igår när alla barnen lagt sig så gick jag hem till grannarna och drack lite vin. Tiden gick fort och vi var tvungna att ta med oss vinet hem hit och fortsätta här eftersom Jonas och grannkarln skulle åka och hämta barn på discot. Benjamin och Ludvig hade haft en kul kväll på discot och när dom kom hem så blev det tv för dom med chips och cola. Vi vuxna satt i köket och drack lite mera vin och karlarna tog en öl. Vid 23 tiden knatade dom hem och tog med sig Benjamin dit som ska sova där inatt. Själv skulle jag haft min sovmorgon idag, men får ta den imorgon ist!

2 kommentarer:

  1. Låter som att ni har det jättebra nu ju :)
    Puss

    SvaraRadera
  2. Hej syster! Hur är det? Längesen du bloggade ju.. Hur går det med hemmet? börjar ni komma i ordning? Älskar dig! Puss

    SvaraRadera