lördag 22 maj 2010

Helg

Nu är det helg! Vaknade av Thea strax före kl 6 i morse. Var absolut inge kul att gå upp den tiden! Men har man småbarn så har man=)
Just nu ligger hon och sover. Cassandra, Joel och Emil leker i vardagsrummet. Men snart är det dags för dom att äta frukost. Verkar som det blir fint väder idag, det är redan 17 grader ute. Så ute lär vi vara en hel del=)
Benjamin har sovit hos Ludvig inatt. Han åkte med dom in till stan igår kväll och åt på Max som öppnade här i Enköping i Torsdags. Men innan dom åkte dit så hade dom ätit en varsin tacos här hemma, så jag vet inte om dom åt så mycket på Max eller om det var mer själva grejen för dom att åka dit=)
Som ni kanske märkt så har jag hittat kamerasladden nu, så nu kan jag börja fota igen och lägga ut här på bloggen.

Hoppas ni får en bra dag, det ska jag ha!

1 kommentar:

  1. Hoppas du har haft en bra dag syster :)
    Jag tänkte komma och hälsa på dig i sommar, tänkte komma typ den 14 juni efter jag har varit hos nettan om det går bra och ni ska vara hemma.. Tänkte stanna 2-3 dagar. Men du vet väl inte än hur Jonas jobbar, men nu kan man ju åka buss ut till er, Tjiho :)
    Ha en fortsatt bra lördag! Puss

    SvaraRadera