fredag 7 maj 2010

Fredag hela dagen

Dagarna går fort nu, så fort att jag inte ens hinner blogga! Än mindre hinner jag fota barnen=)
Dagarna består att att packa upp och försöka komma i ordning. Nu har jag bara 17 flyttkartonger kvar att packa upp(!!)=)
I dag när jag kom till skolan för att hämta Benjamin så visade det sig att han ramlat ned för ett träd i skolan. Vad man nu ska upp i trädet och göra? Han skulle bara kolla en sak sa han...hmmm=)
Uppskrapad i pannan och på näsan och en läpp tjock som en korv och som dessutom var helt svart och snuskig på insidan. Han sa att han hade ont i magen också så då drog jag upp tröjan på han för att se om han hade några märken där. Men det hade han inte. Däremot blev jag påmind om hans "Femte sjukan" som han har just nu. Han ser ut som en virkad julduk på hela kroppen. Det röda i ansiktet har släppt iaf! Men nu när han är uppskrapad i hela ansiktet så vet jag inte om det ser så mycket roligare ut=)
Och ikväll är han på sitt livs första disco=)

Men annars mår vi bra!
Vet inte med Thea om hon är riktigt kry. Hon har sovit mer än vanligt idag och inte varit på sitt bästa humör. Men vi får se hur det blir. Hon kanske bara hade en dålig dag!
Helgen blir lugn tror jag. Kalas på söndag för min systerson som blir 2 år!
I morgon bli det en "fixa-i-trädgården-dag"!
Och kvällen idag bli vin inne hos grannarna=)

2 kommentarer:

  1. Kul med en vinkväll hos grannen. Hoppas ni får det bra, men det tror jag säkert! Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du har det trevligt ikväll :) Puss!

    SvaraRadera