lördag 29 maj 2010

Lördag

Som vanligt dom sista veckorna har jag inte hunnit blogga något. Hinner gör jag kanske, men jag har liksom bara inget att blogga om just nu känns det som.

I Tisdags fyllde Cassandra 6 år! *Grattis fian*
Hon öppnade sina paket från oss direkt på morgonen och hon blev superglad för allt=) Det är så härligt att se ett barns glädje, när det liksom bara lyser i hela ansiktet och dom knappt vet vart dom ska ta vägen.
Av oss fick hon en klänning, en topp, dockkläder, pyssel, armband, såpbubbelkitt, en dockvagn, ett dockskötbord...hmm..ja, det är det jag kom på nu iaf att hon fick.
På eftermiddagen så kom det lite folk hit och grattade henne. Det var grannen Ludwig med sin mamma och pappa, Nora med sin mamma och pappa, Hanna med sina 2 bröder och mamma & tvillingarna Linus och Tilde.
Cassandra var bra trött på kvällen efter allt firande=)
Idag har hon haft kalas hos sin pappa och Lisette och imorgon när hon kommer hem så blir det kalas här hemma för henne igen, då är det släkten som kommer för att gratta henne.

Tyvärr får jag inte upp några bilder på bloggen just nu, så jag får lägga upp en annan dag.

I onsdags var det dags för Benjamin och Cassandra att gå modevisningen. Tyvärr kunde jag inte vara med, men Jonas var där och fotade=)
Dom visade upp lite blandade kläder. Benjamin visade upp Nova Star, Timberland och Diesel. Och Cassandra visade upp Nova Star, Diesel, Levi´s och Hugo Boss.

Annars har det inte hänt så mycket här, inte som jag tänker skriva om här iaf=)
Har köpt utemöbler och grill...det kan jag dela med mig av=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar