söndag 16 maj 2010

Äntligen kväll

Nu äntligen börjar min kväll! Har haft att göra ända sedan barnen la sig. Blev att dom la sig lite olika tider, men iaf. Thea fick lägga sig vid 19:30, Cassandra vid 20:15 och Benjamin vid 20:30. Lite sent, men det bara blev så idag. Var inte klara med middagen förens kl var 19. Och då gick älsklingen ut och körde dom sista plattorna med högtryckstvätten. Han började en bra stund innan middagen, men det tog tid för dom var grymt skitiga. Får se imorgon om dom blev nå rena=) Sen är det alla plattorna kvar på baksidan också som ska bli rena. Det får han göra på tisdag eller nått, imorgon är han nämligen borta hela dagen.
Själv ska jag vara barnvakt imorgon åt min systers lille son Eddie. Han kommer tiiidigt! Runt halv åtta kommer dom, men då ska jag ju ändå vara uppe eftersom det är skola imorgon för Benjamin.
Efter att jag hade duschat B nu ikväll så påpekade jag alla hans sår och blåmärken han har över hela kroppen(han ser INTE rolig ut), då sa han att han hoppas att han inte ska slå sig alls veckan som kommer. Haha, vi får väl se=) Hoppas han har rätt, för nu skulle hans lilla kropp behöva få vila lite från sår. Han ska ju dessutom snart gå modevisning, då skulle det ju vara lite kul om han inte var helt full av sår.

1 kommentar: