måndag 17 maj 2010

7:20

Då kom min älskade systerson innanför dörren i morse=) Han skulle vara med mig idag när hans mamma och pappa skulle iväg till Uppsala. Vi myste först lite och sen begav vi oss ut i det toppenfina vädret. Vi började med parken här på gården, men sen fick jag för mig att vi skulle gå till en annan park så även Thea fick gunga. Thea har aldrig gungat innan men det var en riktig hit kan jag lova=)!
Eddie skrattade massor i gungan brevid Thea. Så härligt att höra ett barns skratt och glädje!
När vi kom hem och hade käkat lunch så var både Eddie och Thea bra trötta. Dom sov i varsin vagn i 1 timma och 40 minuter. Under tiden dom sov passade jag på att diska och hänga tvätten. Sen gick jag och hämtade en skottkärra och en kratta. Tänkte jag skulle kratta med Eddie när han vaknade. Men en minut efter att han slog upp ögonen så kom Nettan och Magnus för att hämta han=(
Får kratta med han en annan dag. Får helt enkelt hoppas på en heldag med han snart!=)
Benjamin sa i morse innan han gick till skolan att han skulle lära Eddie att spela Buzz på PS2 när han kom hem efter skolan. Men när han kom hem så sov Eddie och när han kom ner för att fråga om han vaknat så hade han redan åkit hem. Han blev lite ledsen över det och för att jag inte sagt åt han att han skulle åka hem, han ville säga hej då. Men jag har lovat Benjamin att vi ska åka och hälsa på Eddie hemma hos han så snart som möjligt! Fick ett litet leende av han då iaf=)

Vet ej vart min telefon är...därför jag ej svarar om nån ringer=(

1 kommentar:

  1. Låter som din dag var mysig med barnen :)
    Ha en bra tisdag! Puss

    SvaraRadera