tisdag 29 december 2009

Svinkallt

Usch vad jag fryser! 17 minus ute fortfarande. Visserligen lite varmare inne nu eftersom jag har eldat hela morgonen, men jag fryser ändå.
Vi har varit inne i stan på förmiddagen. Behövde gå till apoteket, strosa runt och handla mat på maxi. Tanken är nu att vi ska städa här hemma, nedervåningen ser inte alltför rolig ut kan jag lova er. Men det är snabbt gjort=)
I kväll ska vi över till Helena och Anders och käka middag. Tänkte även prova hennes Wii hon fick i julklapp. Jonas och hon körde det igår, men jag hade så ont i huvudet så jag testade aldrig.
Är riktigt nöjd med att jag hittade så många schyssta tröjor till Benjamin igår. Hoppas han med kommer gilla dom. På söndag kommer dom hem, så han får kika på dom då.
Va först tänkt att dom skulle komma hem på fredag, men tydligen ska dom gå på
Disney on ice i Globen på lördag kväll.

Nä, nu sover Thea så jag lär väl iaf börja städa nu.
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar