söndag 27 december 2009

Godmorgon Söndag

Vaknade tidigt i morse. Kvart över sju hörde jag hur Thea låg i sin säng på sitt rum och jollrade för fulla muggar....bara att pallra sig upp då.
Gick ner och bytte hennes blöja och klädde på henne sina nya fina rosa Hello Kitty kläder. Sen låg hon brevid mig i soffan en stund och fortsatte sitt jollrande innan det var dags för henne att käka lite. Nu sover hon gott i sin vagn.
Jag själv hoppade i min nya rosa plyschdress samt mina nya duntofflor. Tyckte det var hysteriskt kallt här hemma. Bryggde mig lite kaffe och satte mig här i soffan. Så nu sitter jag här fullt påklädd, har en stor kopp nybryggt kaffe brevid mig och bara njuter av lugnet som är.
Tittade som hastigast på termometern....den står på 17 grader inne och -15 grader ute. Så i dag blir det att elda lite här hemma.
Nu vaknade min lilla Theafis igen. Supperglad är hon=)

Idag blir det städning här hemma. Tänkte även fota lite av det barnen fick i julklappar och visa er.
Men har bara mobilkameran så kvalitén är ju inte den bästa.
Ha en jättebra dag och va rädda om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar