söndag 27 december 2009

Söndag kväll

Har spenderat nästan hela min dag på övervåningen idag. Har dammat och städat i vartenda rum. Så nu ser det lite trevligare ut där uppe=) Bäddat rent har jag också gjort.
Vet bara inte vart jag ska placera alla barnens nya leksaker dom fått i julklapp, men det får jag finula på ett par dagar. Benjamin fick ju inte så många leksaker, han hade ju inte önskat sig så mycket sånt, men dom andra barnen fick ju det.
Har försökt fota det barnen fått i julklapp. Ska ta mig tid och fixa dom bilderna så jag kan visa er lite här på bloggen.

Jonas tog fram köttfärs från frysen idag som vi skulle ha till middag. Men jag var så sugen på potatisgratäng så det fick bli det med pannbiff till=) Ingen höjdare kanske, men det var gott ändå. En öl fick det bli till för min del...riktigt gott måste jag säga!

Theatjejjen hon sover i sin vagn. Hon borde väl vakna snart kan jag tycka. Ska mysa med henne då innan hon ska sova för natten.
Men nu medans hon sover så ska jag ta tag i bilderna.
Ha en bra kväll.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar